چگونه فایل PDF را در Adobe Reader امضا کنیم؟

امضای الکترونیکی اسناد با Adobe Reader, اضافه کردن امضا به اسناد پی دی اف, برنامه امضا روی پی دی افامضای الکترونیکی اسناد با Adobe Reader, اضافه کردن امضا به اسناد پی دی اف, برنامه امضا روی پی دی اف امضای سند PDF به عنوان امضای الکترونیکی شناخته می شود. یاد بگیرید چگونه فایل های PDF را با Adobe Reader امضا کنید. امضا یکی از عناصر کلیدی احراز هویت است. با ظهور مشاغل آنلاین، نیاز به امضای اسناد PDF بوجود آمده است. در این مقاله ساده ترین و مفیدترین روش امضای اسناد PDF را توضیح خواهیم داد. برنامه امضای سند PDF با ظهور کسب و کارهای آنلاین، نیاز به امضای دیجیتال اهمیت بیشتری پیدا کرده است. در واقع هنگام تغییر رویه، امضای سند PDF باید به صورت واقعی انجام شود. در برخی موارد، فراموش می کنیم که سند را قبل از بارگذاری سند PDF امضا کنیم. در گذشته، برای امضای PDF، کاربران باید آن را پرینت می کردند و پس از امضا، سند را در قالب PDF بازنویسی می کردند. ضمناً برخی از شرکت ها متن قرارداد را به صورت پی دی اف برای پیمانکار ارسال می کنند. گیرنده قرارداد باید قسمتی از قرارداد را تکمیل و در نهایت با افزودن یک امضا هویت خود را تایید کند.امضای روی سند PDF را امضای الکترونیکی می نامند.از امضای الکترونیکی برای انعقاد قرارداد بین مالک و مستاجر، اجرای پروژه، قرارداد محرمانه برای کارکنان جدید، امضای رضایت کارفرمای شرکت کننده در شرکت مربوط به مطالعه استفاده می شود..اطلاعات شخصی. امضای الکترونیکی مشابه امضای دست نویس است. اصولاً این نوع امضا تصویری از امضای شخص است که بر روی یک فایل PDF قرار می گیرد. امنیت و ایمنی بالایی در امضای الکترونیکی وجود دارد و هویت آنها تایید می شود. نحوه امضای اسناد PDF به طور کلی برنامه های مختلفی برای امضای اسناد PDF طراحی شده است. ساده ترین راه برای ویرایش PDF استفاده از Adobe Acrobat Reader است. این برنامه محصول شرکت Adobe می باشد و به صورت ویژه برای ویرایش و مشاهده فایل های PDF طراحی شده است. ابتدا برای افزودن یک امضای الکترونیکی به PDF، ابتدا Adobe Acrobat Reader را دانلود کنید. سپس وارد برنامه شده و فایل مورد نظر خود را وارد برنامه کنید. باید روی فایل دوبار کلیک کنید. مرحله دوم در مرحله دوم باید وارد پلتفرم Adobe شویم به همین دلیل به تب “view” رفته و گزینه “tools” را انتخاب کنید، در این مرحله چندین گزینه ظاهر می شود که می توانید روی آیکون پنجره کلیک کنید. مرحله سوم در سمت راست صفحه، در قسمت Signature Icon Toolbox با عنوان «پر کردن و امضا کردن» است.برای افزودن امضا به سند PDF روی نماد امضا کلیک کنید آموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdfآموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdf برای امضای سند PDF مرحله 4 به قسمت Fill and sign بروید در این مرحله صفحه ای با دو گزینه Fill و signature و درخواست امضا. پدیدار خواهد شد. .برای امضا و افزودن عنوان سفارشی به PDF، روی “پر کردن و امضا” کلیک کنید. سپس با کلیک بر روی گزینه «افزودن امضا» صفحه امضا را باز کنید. درج امضا بر روی فایل PDF, آموزش امضا کردن فایل‌های PDF, شیوه ی امضا کردن اسناد در PDFدرج امضا بر روی فایل PDF, آموزش امضا کردن فایل‌های PDF, شیوه ی امضا کردن اسناد در PDF، امضای الکترونیکی همان امضای دست نویس یک فرد مجاز است. وقتی صفحه امضا نمایش داده شد، پنجره جدیدی باز می شود که سه گزینه Draw، Type و Image را نشان می دهد. اگر با استفاده از نرم افزار تصویر امضا کرده اید، تصویر اسکن شده را به صورت فرمت تصویر jpg و png ذخیره کنید. سپس بر روی گزینه Image کلیک کنید تا یک امضا در سند PDF وارد شود، توجه داشته باشید که گزینه Image برای انتخاب فایل تصویری برای امضا است، در حالی که گزینه Type به کاربر اجازه می دهد یک نام دلخواه را به صورت شکسته درج کند. با این قابلیت می توانید روش امضا را به دلخواه تغییر دهید. و در نهایت روی دکمه Draw کلیک کنید تا امضا رسم شود. در طی این فرآیند، دستگاه صفحه لمسی به شما این امکان را می دهد که با خودکار یا با خودکار و ماوس امضا را بسازید. پس از انجام امضا، مطمئن شوید که سبک امضا با اصل مطابقت دارد. را امضا کرده و روی “اعمال” کلیک کنید تا تغییرات ذخیره شود.لازم به ذکر است که پس از افزودن امضا به PDF، برنامه Adobe به صورت پیش فرض امضای کاربر را ذخیره می کند.با استفاده از این ویژگی، کاربران می توانند از امضای پیش فرض روی همه فایل ها برای اضافه کردن امضا استفاده کنند. اضافه کردن امضا به اسناد پی دی اف, برنامه امضا روی پی دی اف, آموزش نوشتن روی پی دی افاضافه کردن امضا به اسناد پی دی اف, برنامه امضا روی پی دی اف, آموزش نوشتن روی پی دی اف از گزینه DRAW برای امضای سند PDF استفاده کنید مرحله 6: پس از کشیدن و ذخیره امضا، فایل PDF ظاهر می شود. برای اضافه کردن امضا، ماوس را در محل مورد نظر قرار داده و کلیک کنید. سپس اندازه امضا را به دلخواه تغییر دهید. در نهایت پس از افزودن امضاهای مربوطه، سند PDF را ذخیره کنید. آموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdfآموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdf یکی از محبوب ترین ویژگی های Adobe Reader، نوشتن امضای PDF، اصل درج امضای تایپ شده در یک سند PDF است. نرم افزار Adobe Reader عملکردهای زیادی دارد. یکی از ویژگی های محبوب نوشتن امضای PDF است. مرحله اول، برای افزودن یک امضای تایپ شده به یک سند PDF، گزینه “Type my signature” را از منوی کشویی در بالای پنجره Place Signature انتخاب کنید. سپس عنوان امضای خود را در کادر «نام خود را وارد کنید» وارد کنید. گزینه های امضا در بخش “بازبینی امضای خود” نمایش داده می شود. روش امضا شما می توانید یکی را به دلخواه انتخاب کنید.بنابراین، روی گزینه “OK” کلیک کنید تا یک امضای تایپ شده به سند PDF اضافه شودآموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdfآموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdf پس از امضای سند PDF، آن را با گزینه FILE ذخیره کنید. مرحله سوم، پس از ذخیره روش امضا، نوبت به قرار دادن امضا در جای مناسب می رسد. در این مرحله می توانید با کشیدن ماوس و قرار دادن انگشت روی دکمه سمت چپ، موقعیت و اندازه امضا را تغییر دهید. بنابراین، اگر می خواهید سند امضا شده را ذخیره کنید، در سربرگ «فایل» گزینه «ذخیره» را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که قابلیت توزیع امضا به روش های مختلف در برنامه Adobe ساخته شده است که در فرم Signed Proceed to Submit نشان داده شده است. منبع: سایت خوی

.

مطلب پیشنهادی

چگونه تصاویر پس زمینه مختلف در واتس اپ تنظیم کنم؟

تصویر و رنگ پس‌زمینه چت WhatsApp را تغییر دهید. نحوه تغییر تصویر پس زمینه صفحه …